Garantie baie
Conditii de garantie pentru lavoarele KUMA si mobilierele de baie NORDLINE:
Livrarile produselor KUMA sunt Ex Works-la poarta fabricii (localitatea Banesti- cod 107050- jud. Prahova); cumparatorul va suporta toate costurile si riscurile implicate in transportul marfii.
Daca se opteaza pentru trimiterea marfii prin curier, firma KUMA nu raspunde de modul in care se transporta si eventuala deteriorare a produsului la livrare.
Va rugăm să verificaţi daca aţi primit produsul intact. Dacă descoperiţi defecte de fabricaţie vă rugăm să ne contactaţi imediat.
Pierderea garanţiei
Neprezentarea facturii / chitanţei / bonului fiscal împreună cu certificatul de garanţie;
Nerespectarea de catre cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, depozitare, instalare, întreţinere precizate in certificatul de garantie;
Incredinţarea produsului spre a fi remediat de alte firme / persoane nerecunoscute de Kuma Romania;
Montarea produsului de către persoane necalificate / neautorizate;
Orice greşeală de instalare / întreţinere nu poate fi imputata si nu este responsabilitatea firmei KUMA Romania. In cazul in care aveti neclaritati legate de montaj, fixare, intretinere, nu ezitati sa ne contactati telefonic sau prin email.
Declaratie de conformitate – Instructiuni de folosire – Certificat de garantie pentru mobilier NORDLINE
Kuma pe Instagram
Pentru băile acestui hotel de 4 stele de pe litoral au fost alese lavoare concept KUMA…
Pentru băile acestui hotel de 4 stele de pe litoral au fost alese lavoare concept KUMA…
In cei 25 de ani de experiență în industrie, KUMA România și-a consolidat poziția de lider în producția și exportul de concepte de înaltă calitate pentru baie și bucătărie.